دانلود مقاله اینترنت ابزاری بر ای ارتقاء صنعت گردشگری درمانی با رویکرد مذهبی تحت word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله اینترنت ابزاری بر ای ارتقاء صنعت گردشگری درمانی با رویکرد مذهبی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اینترنت ابزاری بر ای ارتقاء صنعت گردشگری درمانی با رویکرد مذهبی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله اینترنت ابزاری بر ای ارتقاء صنعت گردشگری درمانی با رویکرد مذهبی تحت word :
سال انتشار: 1390
محل انتشار: همایش گردشگری و توسعه پایدار
تعداد صفحات: 19
چکیده:
در تجارت الکترونیک،مسئله حفظ مشتری از اهمیت فوق العادهای برخوردار میباشد.حفظ مشتری آنلاین مزایای زیادی دارد، اما هزینه بدست آوردن مشتری آنلاین نیز به همان ترتیب زیاد می باشد . بنابراین جذب مشتری به همراه ایجاد حس اعتماد و وفاداری او ارزش والایی را در پی خواهد داشت . یک مشتری راضی و وفادار ، به صورت کاملا خود جوش و بدون صرف کوچکترین هزینه ای تبدیل به یک عامل تبلیغاتی کاملا موثر خواهد گردید، که بدون هیچ چشم داشتی ، مشتریان بالقوه جدیدی را ایجاد خواهد کرد.ما در این مقاله به دنبال یافتن نقش عوامل مؤثر بر افزایش وفاداری اینترنتیe-loyalty در توریسم ورودی به مشهد می باشیم. برای پاسخگویی به این سئوال به شش عامل تاثیر گذار پیش بینی و بر مبنای روش تصادفی از توریسم ورودی یک تحقیق توصیفی و همبستگی به عمل آمد. در نتیجه این پژوهش مشخص شد، خصوصیات مورد توجه توریست، روش های جذب توریست، عوامل مؤثر بر وفاداری، رضایتمندی مشتریان، علاقه به مراجعه مجدداز عوامل موثر بر افزایش وفاداری اینترنتی در مشهد می باشد.
- ۹۵/۱۲/۰۷