پایگاه دانلود امام علی (ع)

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی اثرگیرداری بین اتصالات سگمنتی سیستم نگهداری تونل،برروی تنشها وتغییرمکانهای پوشش تونل تحت word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی اثرگیرداری بین اتصالات سگمنتی سیستم نگهداری تونل،برروی تنشها وتغییرمکانهای پوشش تونل تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثرگیرداری بین اتصالات سگمنتی سیستم نگهداری تونل،برروی تنشها وتغییرمکانهای پوشش تونل تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی اثرگیرداری بین اتصالات سگمنتی سیستم نگهداری تونل،برروی تنشها وتغییرمکانهای پوشش تونل تحت word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی عمران و توسعه

تعداد صفحات: 9

چکیده:

یکی از مهمترین مراحل طراحی فضاهای زیر زمینی انتخاب سیستم نگهداری مناسب برای آن فضا میباشد . یکی ازروشهای متداول حفر تونل حفاری با استفاده از ماشینهای حفارT.B.M است.امروزه این روش حفاری به علت کارائی بهترومزایای بیشتر، مورد توجه قرارگرفته است وبسیاری از تونلهای شهری مختلف جهان به این روش ساخته میشوند. کشورما نیزازاین امرمستثنی نبوده و پیشرفتهای چشم گیری دراین رابطه داشته، به طوری که هم اکنون بسیاری از پروژه های تونل سازی درکشور بدین روش ساخته میشوند. یکی ازمزایای این ماشینها اجرای سیستم نگهداری تونل به صورت همزمان میباشد. دراین روش، نگهداری تونل با استفاده از قطعات پیش ساختهبتنی (سگمنتها) صورت میگیرد.این قطعات همزمان با حفاری و پیشروی درتونل توسط خود ماشین نصب میگردد.نکته قابل توجه درمورد این قطعات، نحوه اتصال بین آنها میباشد، زیرا میزان گیرداری بین این قطعات تاثیر بسزایی در تغییر شکلها و نیروهای ایجاد شده در پوشش تونل دارد.در این تحقیق سعی برآن است که با مدلسازی تونل و سگمنتها و درنظرگرفتن شرایط گیرداری، به ارزیابی این موضوع پرداخته و مطلوبترین حالت گیرداری بین اتصال سگمنتها ارائه گردد. برای این منظور ابتدا در نرم افزارAnsys دو تونل، یکی با حالت کاملا مفصلی و دیگری با حالت کاملا گیرداردر اتصال بین سگمنتها مدل شده و شرایط گیرداری بین سگمنتهای این تونل ها مورد ارزیابی قرارمیگیرد. سپس مدلهای دیگری با گیرداریهای مختلف از حالت کاملا مفصلی تا حالت کاملا گیردار مدل شده و شرایط گیرداری بین این سگمنتها نیز مورد ارزیابی قرار میگیرد.سپس به مقایسه و ارزیابی نتایج حالات مختلف گیرداری، ازحالت گیردار کامل تا مفصل کامل پرداخته شده تا بتوان مطلوبترین حالت گیرداری بین اتصالات را ارائه نمود. بر اساس نتایج حاصل شده به نظرمیرسد تغییر شکلها و نیروهای ایجاد شده درپوشش تونل تحت تاثیرگیرداری بین سگمنتها بوده و این عامل را میتوان به عنوان یک پارامتر تعیین کننده در طراحی تونل مد نظر قرارداد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۹/۱۱
  • ali mm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی