پایگاه دانلود امام علی (ع)

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله رضایتمندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سرپرستی پایان نامه تحت word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله رضایتمندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سرپرستی پایان نامه تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله رضایتمندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سرپرستی پایان نامه تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله رضایتمندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سرپرستی پایان نامه تحت word :

دانلود مقاله رضایتمندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سرپرستی پایان نامه تحت word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1388 در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی از صفحه 302 تا 310 منتشر شده است.
نام: رضایتمندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سرپرستی پایان نامه
این مقاله دارای 9 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رضایتمندی
مقاله دانشجو
مقاله سرپرستی پایان نامه
مقاله ادبیات پژوهش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: اطمینان از کسب تجربه پژوهشی توسط دانشجویان، یکی از مهم ترین اهداف فرایند انجام پایان نامه است و ارزشیابی میزان رضایت مندی دانشجویان از نحوه سرپرستی پایان نامه از مهم ترین چالش های این فرایند بشمار می آید. بنابراین، هدف این تحقیق بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سرپرستی پایان نامه بود.
روش ها: در یک مطالعه توصیفی – مقطعی، 100 نفر از دانشجویان پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی که ضمن دفاع از پایان نامه در سال 1385 در مرحله دانش آموختگی قرار داشتند، به روش طبقه ای تصادفی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. داده ها توسط پرسشنامه PREQ (Postgradute Research Experience Questionnaire) جمع آوری گردید. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی تجزیه و تحلیل شد.
نتایج: میزان رضایت مندی دانشکده های پزشکی 308±101، داروسازی 337±085 و دندان پزشکی 36±085 بود و از نظر میزان رضایت از سرپرستی پایان نامه، بین سه دانشکده تفاوت معنی داری مشاهده شد. «دریافت راهنمایی مفید در خصوص ادبیات تحقیق» کم ترین میزان رضایت آزمودنی ها بود. بین رضایت مندی دانشجویان از نحوه سرپرستی پایان نامه و متغیرهای سن و نمره پایان نامه رابطه معنی داری مشاهده گردید.
نتیجه گیری: لازم است به سرپرستی پایان نامه به عنوان یک موضوع علمی که نیازمند آموزش است، توجه شود و در خصوص نحوه راهنمایی در راستای ادبیات پژوهش و موضوع تحقیق، برنامه ریزی های ویژه اعمال گردد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۱/۲۳
  • ali mm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی