پایگاه دانلود امام علی (ع)

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران) تحت word دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران) تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران) تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران) تحت word :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی

تعداد صفحات : 22

چکیده مقاله:

یکی از مشهورترین و مهمترین مفاهیم بازاریابی که امروزه به طور گسترده توسط محققان و صاحب نظران بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد، ارزش ویژ ه ی برند است. ارزش ویژه برند، ارزش افزوده ایست که به واسطه نام تجاری به ارزش محصول اضافه می شود. از دلایل مهم این شهرت، نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مناسب در مورد اثربخشی ارتباطات بازاریابی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها می باشد. حال با توجه به جایگاه استراتژیک ارزش ویژه نام و نشان تجاری برای سازمانها وشرکت های تولیدی و خدماتی باید در پی موارد تاثیر گذار بر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بود که به موجب آنها سازمانهای تولیدی و خدماتی میتوانند به نام و نشانهایی با ارزش ویژه بالاتری دست یابند. لذا شناخت هر چه بیشتر و دقیق تر مفاهیمی چون ارزش ویژه برند و سازه های شکل دهنده آن مانند آمیخته بازاریابی و مطالعه نگرش و واکنش مشتریان نسبت به این عوامل، دانش دست اندرکاران این حوزه را عمیق تر خواهد کرد و طراحی و برنامه ریزی بهتری در حوزه فعالیتهای مربوط به ارتباطات بازاریابی و برندسازی در صنعت بیمه را در اختیار قرار خواهد داد. با توجه به مطالب بیان شده در تحقیق فوق به بررسی تاثیر آمیخته خدمات بازاریابی نوین بر چهاربعدارزش ویژه نام و نشان تجاری می پردازیم


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۶/۰۱/۱۱
  • ali mm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی